Imam spisak 30 stanovnika ( sa potpisima)Mileticeve ulice da se pretvori u pesacku zonu, ali naravno pozdravljam i rekonstrukciju ulice, i ne samo nase, nego i sve dobro i lepo sto je Uprava naseg grada ucinilla i cini za ovaj predivan grad u kojem sam rodjena.
Novi Sad je nekada imao kvalitetnu kaldrmu, kao što je ima i većina evropskih gradova. Čak su i u Beogradu krenuli da rekonstruišu par ulica u centru i vraćaju kavlitetnije materijale, dok je zagreb daleko odmakao i vratio kamene podloge svuda gde su bile i gde bi se lepo uklopile. Kada ćemo mi u Novom Sadu dočekati da imamo ulice kakve Novi Sad zaslužuje!?
lupetajte stagod hocete ali ovo ima veze za poplavom u onoj oskrnsvljenoj zasticenoj zgradi na cosku od pre par dana
a ne mr g oj gladnoj deci vojvodine.
Dok se mi ovde svađamo šta i kako bi trebalo da se uredi, zemare su se već istalile, pokrile papirima i kreću u akciju.Krivi smo mi, što smo ih pustili...
Na stranu potreba da pojedinci proveravaju mesto rođenja urbanista kako bi unapred zaključili njihove motive i postupke, veoma sam zainteresovan gde su vojvođanske "poštenjačine" da izraze svoje neslaganje sa trošenjem pokrajinskog novca za rekonstrukciju novosadske ulice dok mesta po Vojvodini nemaju ni kanalizaciju, a pojedini vojvođanski gradovi nemaju ispravnu pijaću vodu kao što su prvi da graknu kada se republički budžet koristi za potrebe Beograda? Kao što Beograd nije isto što i Srbija, tako ni Novi Sad nije isto što i Vojvodina. Takođe sam zainteresovan za taj fenomen kada se troši novac iz pokrajinskog budžeta za novosadsku ulicu, ponovo su vojvođanska deca sita, a bila su veoma izgladnela pre samo 2 meseca.
Čitam komentare i ni jedan ne piše o mojem mišljenju o ovom problem, kad ono @Jeremija i @markeđanji (izvini za latainicu).
Problem predstavlja upravo to što se rekonstruiše ponovo u saobraćajnicu a treba je zatvoriti za saobraćaj (osim sa posebnom dozvolom uz rigoroznu kontrolu), kao i okolne ulice (npr. do Pašićeve sve) i pretvoriti u oazu koja bi predstavljala raj za građane Novog Sada i atraktivnu destinaciju za turiste da puste decu a ne da im se gube u kafanama u Jovinoj...
Eto...
Nadam se da imaju bar dobar plan regulacije saobracaja u okolnim ulicama , za vreme izvodjenja radova, recimo da se saobracaj u jednosmernom delu Pasiceve ulice odvija u kontra smeru, da deo Grckoskolske bude slepa ulica u koju se 'nekako' moze uci i izaci.
Ništa u gradu , pokrajni i državi nije postavljeno onako kako bi trebalo da bude , kako prirodan red stvari nalaže (da kažem na zdravim temeljima) ,pa tako i Miletićeva ulica (bojim se) neće biti rekonstruisana na ispravan način ... Niko izgleda ne raznišlja da bi bilo normalno da se deo ulice od Trifkovičevog trga do Grčkoškolske ulice zatvori za saobraćaj (!) i pripadne zelenoj(pešačkoj) zoni (kojoj bi trebalo pripojiti i samu Grčkoškolsku i Pašićevu do Matice Srpske) , jer Novi Sad raste i razvija se ...
Naravno ,o ovome bi trebalo da razmisle ne samo priučeni urbanisti (koji nisu rodjeni u Betaniji , i koji kao da su došli u našu varoš da je satru i unište ... kao da im ona nije dom) , već i mi svi , ne samo oni koji žive u ovom kvartu , jer centar grada je naš , zajednički .
P.S. Nadam se da će projektanti i izvodjači radova obratiti pažnju i na kuče koje su počele da se urušavaju .
A šta je sa ulicama na periferiji grada, one nisu bitne? One koje nemaju čak ni asfalt ni adekvatno odvodnjavanje te stanovnici tih ulica muku muče sa svakim većim padavinama.
Konačno da ta ulica dođe na red. Njegoševu su kako-tako doveli u red,a Miletićeva je stvarno ruglo. Nadam se da će pešačke staze biti pristojne širine i da će se konačno stati na put bahatom parkiranju na istim.
Nemam ništa protiv da se ulice rekonstruišu i dovedu u normalno stanje,ali me brine da li će posle rekonstrukcije opet doći neki zakasneli pametnjaković da istu raskopa.Naravno,do sad je to bila praksa,te su nam ulice pune "fleka" koje vremenom postaju rupe i onda se "krpe" u nedogled.Primer za ovo je i jedna od najlepših ulica u gradu - ulica Lukijana Mušickog od Vojvode Bojovića do Kisačke,koja na sve liči osim na normalnu saobraćajnicu.Kolovozna konstrukcija je u katastrofalnom stanju,a trotoari su pretvoreni u parking prostor.Komunalna infrastruktura datira od sedamdesetih i osamdesetih godina,osim toplovoda koji je rekonstruisan pre dve -tri godine.Veliki problem je bahato parkiranje vozila na svim slobodnim površinama i spas bi bilo uvođenje naplate i veća kontrola Policije nepropisno parkiranih vozila kojim se ugrožava pešački saobraćaj,jer pešaci - idu ulicom zbog zauzetih trotoara.
Izraz Rušenje je prešao u izraz Rekonstrukcija?
(Čuj rođo, što sam ti našao lokaciju, u centru grada, milina jedna! Ima da častiš janjetinu, samo tako!)
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Uskoro rekonstrukcija Miletićeve ulice, biće zatvorena više meseci
Autor: 021.rs
Novi Sad
•20.02.2017.
•09:00 > 09:17
Komentari 23
Mira Vucic
Janko
centralna zona
proklete
automobile
odatle!
Mileee
/
a ne mr g oj gladnoj deci vojvodine.
maxmad
Nisu krivci
...
Pa kao da je 5-a avenija u NYC, a ne uličica od 500m...
Dukelander
G
Ivan
Problem predstavlja upravo to što se rekonstruiše ponovo u saobraćajnicu a treba je zatvoriti za saobraćaj (osim sa posebnom dozvolom uz rigoroznu kontrolu), kao i okolne ulice (npr. do Pašićeve sve) i pretvoriti u oazu koja bi predstavljala raj za građane Novog Sada i atraktivnu destinaciju za turiste da puste decu a ne da im se gube u kafanama u Jovinoj...
Eto...
Aleksa
маркеђани
Jeremija
Naravno ,o ovome bi trebalo da razmisle ne samo priučeni urbanisti (koji nisu rodjeni u Betaniji , i koji kao da su došli u našu varoš da je satru i unište ... kao da im ona nije dom) , već i mi svi , ne samo oni koji žive u ovom kvartu , jer centar grada je naš , zajednički .
P.S. Nadam se da će projektanti i izvodjači radova obratiti pažnju i na kuče koje su počele da se urušavaju .
Drum
Yamaha
Jela
...
izvorna novosađanka
mikula
zadnji put kompletno asfaltirana 1987.
Krpljena hiljadu puta, kada pada kiša ne mož" proći kroz nju...
Rotkvarija
Bora
...
(Čuj rođo, što sam ti našao lokaciju, u centru grada, milina jedna! Ima da častiš janjetinu, samo tako!)
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H